Cum a influentat Covid 19 comertul online al termicelor in Romania

Nu mai este o surpriza ca virusul Covid 19 a afectat toti oamenii acestei planete, toate business-urile si economiile tarilor, intr-o masura sau alta.
Total
0
Shares

Nu mai este o surpriza ca virusul Covid 19 a afectat toti oamenii acestei planete, toate business-urile si economiile tarilor, intr-o masura sau alta. In timp ce unele au inregistrat vanzari record, altele au avut de suferit, inchizandu-si definitiv portile. Pandemia coronavirus isi face deja vizibile efectele asupra economiei globale, iar un sector important care a suferit schimbari este cel al comertului.

Masurile de izolare impuse de stat pentru limitarea epidemiei de coronavirus COVID-19 au impins tot mai mult consumatorii si comerciantii in mediul online, desi pandemia a gasit piata romaneasca putin pregatita pentru comertul online, conform Oficiului European de Statistica Eurostat.

Cu toate acestea, magazinele fizice inchizandu-se si neavand alte alternative, oamenii s-au indreptat spre cumparaturile online, atat pentru alimente, cat si pentru haine, jocuri sau termice, crescand astfel vanzarile in comertul online. Desi, Romania este codasa la ponderea consumatorilor online (22%), in ultima perioada s-a inregistrat o oarecare crestere a utilizarii e-commerce.

Tot mai multe persoane au realizat ca facand cumparaturi online, nu le poate aduce decat beneficii: se bucura de preturi chiar mai bune, majoritatea companiilor ofera transport gratuit, eliminand timpul pierdut in magazine si salvand astfel si bani importanti.

De exemplu, cei care in perioada asta au cumparat produse mari si voluminoase cum ar fi centralele, cosuri de fum sau chiar seminee au beneficiat de toate avantajele enumerate mai sus. Online-ul devine astfel si pentru romani o alternativa de luat in calcul si dupa pandemie.

Desi vanzarile pe internet cresteau in medie cu 1,2% in perioada martie 2010-2019 fata de februarie 2010-2019, in Romania. Comertul online a crescut insa si mai viguros in martie 2020 fata de februarie 2020: cu 4,8%.

Cum “omul gospodar isi face iarna car si vara sanie”, sau “vara semineu si iarna car”, domeniul termicelor a inregistrat vanzari online crescute in aceasta perioada, tot mai multi oameni alegand sa isi construiasca un semineu sau sa isi rezolve problemele de ordin termic, daca tot stau acasa.
Totodata, in urmatoarea perioada se asteapta cresterea vanzarilor de seminee decorative (electrice, pe gaz sau bioethanol) in aer liber, pentru terase, hoteluri si restaurante care isi vor servi clientii afara pana la viitoare reglementari.

Lasa un comentariu

avatar
Citeste si