Politica de confidentialitate a datelor

Politica de Confidențialitate

Ultima actualizare: 05 Septembrie 2024

Această Politică de Confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea și cum vă protejează legea.

Folosim datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de Confidențialitate. Această Politică de Confidențialitate a fost creată cu ajutorul Generatorului de Politici de Confidențialitate.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele al căror primă literă este cu majusculă au semnificațiile definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același sens, indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În scopul acestei Politici de Confidențialitate:

  • Cont înseamnă un cont unic creat pentru dumneavoastră pentru a accesa Serviciul nostru sau părți ale acestuia.

  • Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau este sub control comun cu o altă parte, unde „control” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, drepturi de capital sau alte titluri de valoare cu drept de vot pentru alegerea directorilor sau a altor autorități de conducere.

  • Companie (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Nouă” sau „Al nostru” în acest Acord) se referă la PEFOC.RO SRL, Str. Cuptorului, nr. 23A.

  • Cookie-uri sunt fișiere mici care sunt plasate pe calculatorul, dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv de către un website, conținând detalii despre istoricul dumneavoastră de navigare pe acel site printre multiplele sale utilizări.

  • Țara se referă la: România

  • Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.

  • Date personale înseamnă orice informație care se referă la un individ identificat sau identificabil.

  • Serviciu se referă la Website.

  • Furnizor de Servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează date în numele Companiei. Se referă la terțe companii sau indivizi angajați de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a oferi Serviciul în numele Companiei, pentru a efectua servicii legate de Serviciu sau pentru a asista Compania în analizarea modului în care este utilizat Serviciul.

  • Serviciu de Social Media Terț se referă la orice site web sau rețea de socializare prin intermediul cărora un Utilizator poate să se conecteze sau să își creeze un cont pentru a utiliza Serviciul.

  • Date de utilizare se referă la date colectate automat, fie generate prin utilizarea Serviciului, fie din infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite pe pagină).

  • Website se referă la InfoCasa | Blog de amenajări interioare, design, instalații, construcții, accesibil de la https://www.infocasa.ro/

  • Utilizator înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, fie în nume propriu, fie în numele unei companii sau alte entități juridice.

Ce este GDPR și ce înseamnă pentru tine?

GDPR (General Data Protection Regulation) este un subiect dezbătut intens în cadrul firmelor, pentru că, începând cu data de 25 mai 2018, intră în vigoare Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene.

Toate organizațiile – guvernamentale, non-profit sau care oferă bunuri și servicii in UE sau care colectează și analizează date cu privire la rezidenții UE, trebuie să protejeze datele personale – oriunde ar fi transmise, prelucrate sau stocate.

InfoCasa se aliniaza prevederilor Regulamentului 2016/679/UE, care îți oferă mai multe avantaje și drepturi:

  • Confidentialitate
  • Conformitate
  • Securitate
  • Transparenta

Ce drepturi am?

Regulamentul acordă mai multe drepturi persoanelor cărora li se prelucrează date personale cum ar fi dreptul la portabilitatea sau pe cel de ștergere a datelor personale. Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le ai:

  • Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal solicitand acest lucru printr-un email trimis la adresa contact@infocasa.ro și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),
  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),
  • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),
  • Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat in vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
  • Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

InfoCasa va folosi datele cu caracter personal:

– respectând confidențialitatea în legătură cu prelucrarea acestora (obligația de confidențialitate subzistă și după încheierea oricăror relații comerciale ale clientului cu compania noastra);

– doar pentru îndeplinirea obligațiilor față de client, fiind exclus a fi folosite în scop de marketing sau pentru promovarea produselor ori serviciilor companiei, cu excepția cazului în care aceasta din urmă are o obligație legală de a face acest lucru (ex.: obligația de raportare către diverse autorități publice);

– respectând legislația națională în vigoare, precum și Regulamentul 2016/679/UE.