Transformarea unui perete alb intr-un birou de vis

Total
0
Shares

Utilizarea unui singur perete pentru a crea un spatiu de birou functional, dar la moda. Mai jos iti propunem cateva idei, pe care le poti pune in aplicare cat ai clipi.

Depozitare cu stil

Oricine poate avea spatiul de birou visat, chiar si fara o camera dedicata special pentru asta. Asamblati cuburi de depozitare pe un perete gol pentru a transforma spatiul disponibil intr-un birou de multitasking. Pe langa spatiile de depozitare suspendate, adaugati o masa de birou, fiindca veti avea nevoie de o masa de lucru pentru a finaliza sarcinile de zi cu zi.

Perete creativ

Cuburile de depozitare sunt disponibile intr-o varietate de marimi si stiluri. Intrucat acestea sunt deschise, face usoara introducerea sau scoaterea lucrurilor de care aveti nevoie, din ele. Asigurati-va ca ati montat cuburile de perete folosind feronerie corespunzatoare.

Birou multifunctional

Un birou ingust este ideal pentru taskurile rapide, in timp ce un birou mai mare, cu scaun confortabil, este potrivit pentru persoanele care isi desfasoara munca de acasa.
Asezati biroul la o inaltime confortabila; recomandam minim 70 de cm fata de podea.
Impartiti biroul in doua parti: unul pentru a tine laptopul atunci cand nu este utilizat, celalalt pentru a aseza tavile pentru consumabile mici de birou si dispozitive electronice.

Coordonarea culorilor

Pentru a mentine un aspect calm si ordonat intr-un birou cu rafturi deschise, ramaneti la culori placute si neutre. Totusi, daca doriti si putina culoare, optati pentru un singur accent de decor indraznet. Astfel biroul va arata curat si ordonat, dar si foarte chic.

Accesorii suspendate

Montati un carlig in partea superioara a unui cub pentru a crea o agatatoare pentru casti sau orice altceva doriti sa asezati. Pe langa asta, intre cuburile de depozitare, puteti monta diferite tablouri cu motto-uri inspirationale.

Sortator papetarie

Organizatoarele de fisiere sunt foarte eficiente pentru a organiza consumabile (papetarie, plicuri, etc). Biroul va arata astfel foarte organizat. Mereu vei sti unde ai pus orice lucru, chiar si cea mai mica agrafa!

Carlige si agatatoare

Folositi carlige pe rafturile de birou pentru a tine obiecte precum cheile, la indemana. O alta idee geniala este de a agata intr-un carlig geanta sau obiectul vostru preferat din garderoba. Ii va oferi zonei si mai multa originalitate si personalitate.

Lasa un comentariu

avatar
Citeste si