Amenajarea biroului pentru a crea un spatiu de lucru care ne inspira

Total
0
Shares

Indiferent de domeniul in care lucrati, biroul trebuie sa fie ceva special, care sa contina toate cele necesare pentru munca voastra si sa va ofere o zona linistita si calma, unde petreceti o perioada semnificativa de timp.

De aceea, nu orice tip de birou functioneaza pentru toata lumea – avand un birou prea mare sau dulapuri care nu sunt suficient de spatioase, va pot influenta atmosfera si va pot afecta negativ modul de lucru.

Din acest motiv, multi dintre noi nu avem un timp productiv la birou, fara sa ne dam seama ca mediul in care lucram este cauza acestui lucru.

Cu toate acestea, cu cateva modificari simple la spatiul de birou, puteti obtine multe lucruri: nu numai o atmosfera pasnica si productiva, ci si un timp mai placut la locul de munca. Si daca doriti sa faceti acest lucru cu un buget rezonabil, iata cateva sfaturi.

Design fresh

Un spatiu fresh, curat, ofera mai multa perspectiva si ne poate inspira. Acelasi lucru este valabil si in procesul de proiectare.

Eliminati piesele de mobilier care nu va induc o stare de bine. Nu adaugati lucruri inutile si asigurati-va ca acordati prioritate acolo unde este cazul: aveti cu adevarat nevoie de 3 dulapuri sau 2 sunt suficiente; aveti nevoie de o canapea foarte mare? Acest lucru va va oferi sansa de a va incadra in bugetul stabili si de a nu depasi suma pe care ati stabilit-o.

Necesitatile

Nu puteti lucra si avea un birou functional fara cateva elemente vitale si mobilier alese. Nu pentru extravaganta sau design, dar sunt nevoi de baza pentru a va face munca mai usoara. Acestea sunt, pe scurt, un birou, un scaun, dulapuri de depozitare, zona de depozitare, dispozitive tehnologice si accesorii de birou.

Atunci cand incercati sa decorati la un cost redus, trebuie sa fiti foarte atenti la alegeri. De exemplu, nu trebuie sa achizitionati un birou de calitate superioara, care va costa foarte mult; indiferent cat de important este biroul, veti realiza in curand ca o optiune mai simpla si mai putin costisitoare va face aceeasi treaba. Asa ca, stati departe de scaunele de birou de brand.

Decoratiuni

Cand va redecorati biroul, exista in esenta 2 optiuni – sa il decorati pe cont propriu sau sa contactati un designer profesionist. Accesoriile si decoratiunile trebuie sa reflecte cine sunteti, ce faceti, care este atitudinea voastra fata de pozitia pe care o aveti si, in cele din urma, obiectivele companiei.

Un spatiu bun de birou sporeste creativitatea si va face mai productiv, deci asigurati-va ca adaugati detalii care vor face acest lucru, fie ca este vorba de o planta, de unele lucrari de arta, de fotografii de familie, de cateva articole personale de inspiratie, etc.

Nu eliminati absolut tot ceea ce va aminteste de viata personala – trebuie sa va concentrati asupra muncii, dar amintiti-va, de asemenea, ca sunteti o fiinta umana cu o viata in afara jobului; aceasta atitudine este mai sanatoasa si mai eficienta.

Rezultatele

Ce vizualizati atunci cand va ganditi la un birou ideal? In plus, de cate ori sunteti in pozitia de a organiza ceva complet conform preferintelor voastre? Profitati de ocazia de a va crea propriul spatiu de birou si de a va combina abilitatile cu dorintele.

Lasa un comentariu

avatar
Citeste si