Greseli comune la cumpararea unui mobilier de birou

Total
0
Shares

Atunci cand lansati o afacere noua, este de la sine inteles ca planul de afaceri este caracteristica esentiala a activitatii viitoare. Dar, pe masura ce adaugati lucrurile obligatorii la acel plan, ar trebui sa acordati atentie si mobilierului de birou. Aceste piese de mobilier joaca un rol major in fiecare afacere iar daca nu mobilati biroul cu mobilier adecvat, intreaga companie ar putea avea de suferit. Iata cateva greseli comise frecvent de tinerii antreprenori, pe care ar trebui sa le evitati.

Alegerea brandului in defavoarea calitatii

Desi este usor fii atras de reclamele comerciale care te conving sa cumperi piese de mobilier de marca, ar trebui sa rezisti in fata lor daca nu se potrivesc bugetului si nevoilor tale. Ai nevoie de mobilier de birou durabil si de calitate, mai degraba decat mobilier de marca foarte scump.
Desi uneori brandurile de top sunt o garantie a unei mai bune calitati, acest lucru nu este mereu valabil, mai ales cand vine vorba de mobilier. Astazi puteti comanda mobilier de la branduri nu foarte populare, la preturi mult mai mici, care sa satisfaca toate nevoile biroului si sa puteti economisi multi bani.

Neglijarea nevoilor angajatilor

Oricat de strans ar putea fi bugetul vostru, trebuie sa va ganditi intotdeauna la angajati atunci cand cumparati articole de birou pentru compania voastra.
In primul rand, ar trebui sa existe o distributie clara a pozitiilor de birou pentru angajati. Cand decideti unde vor sta fiecare si vor lucra, puteti lua masura pentru birouri si puteti incepe cumpararea lor.
In plus, din moment ce angajatii de astazi stau mai mult ca oricand la birou, trebuie sa tineti cont de sanatatea lor.
Cumparati obiecte de mobilier comerciale ergonomice adecvate. Acestea vor creste nivelul de protectie si isi vor evita durerile de spate acute si cronice nedorite.

Aruncarea pieselor vechi de mobilier

Daca ati decis sa cumparati echipamente second-hand pentru birou, acele obiecte vor trebui inlocuite cu unele noi – sau cel putin mai noi.
Cand va veni acest moment, cea mai mare greseala pe care o puteti face este sa aruncati piesele de mobilier vechi. Deoarece piata de afaceri este in plina expansiune, cu mii de startup-uri lansate si inchise zilnic la nivel global, exista mereu noi afaceri la orizont.
Deci, la un moment dat, puteti vinde piesele de mobilier pe care nu le mai folositi. In plus, daca vanzarea nu este o optiune, o puteti dona sau o puteti recicla.

Alegeri gresite de culoare

Echipamentele de birou ar trebui sa contribuie la productivitatea afacerii. Acesta este un motiv important pentru care culorile pieselor de mobilier pe care le aveti in birou sa fie aranjate intr-un anumit mod. De exemplu, daca alegeti cu pereti si mobilier alb, biroul va arata curat, dar poate arata si pustiu. Pe de alta parte, optarea pentru culori prea vii, cum ar fi rosu sau violet, poate duce la luarea de decizii de afaceri pripite. Acesta este motivul pentru care ar trebui sa combinati nuantele de albastru, verde si lemn natural cu alb.

Lasa un comentariu

avatar
Citeste si